Brev:
Mad og vægttab
9. februar 2010
Alder:
3 år
Mad og vægttab
Hej
Vores datter har lige været til 3 års undersøgelse og er igen gået tilbage i vækstkurven på grund af "ondt i øret" forkølelse og hoste.
Hun vejer kun 11,6 kilo og har tabt ca 700 gr siden julen.
Vi giver hende fortsat sødmælk og vil i en periode give hende dessert og enkelte gange marcipan.
Vil det være en fordel at gå over til yougurt til morgenmad fremfor havregrød?
Bedste hilsener
mor og far